close

傲慢與偏見,往往是決裂的關鍵,只是完全沒有自我的感情,卻也不太適當。有交集、也有自我或許才是大部份的人能接受的吧!

Still loving you
Scorpions

依然愛你

蠍子樂團 

 

Time, it needs time

時間,那需要時間 

To win back your love again

再次贏回你的愛 

I will be there, I will be there

我永遠在,我永遠都在 

Love, only love

愛,只有愛 

Can bring back your love someday

可以帶回你的愛 

I will be there, I will be there

我永遠在,我永遠都在 

 

Fight, babe, I'll fight

我會努力,寶貝!我會努力

To win back your love again

再次贏回你的愛

I will be there, I will be there

我永遠在,我永遠都在

Love, only love

愛,只有愛

Can break down the walls someday

可以打破高牆

I will be there, I will be there

我永遠在,我永遠都在

 

If we'd go again

如果我們再來一次

All the way from the start

全部從頭開始

I would try to change

我會試著改變

The things that killed our love

那些扼殺我倆愛情的事物

Pride has built a wall so strong

尊嚴築成了一道堅固的牆

That I can't get through

我無法穿越

Is there really no chance

難道真的沒有機會

To start once again

可以重新開始

I'm loving you

我依然愛著你

 

Try, baby, try

寶貝,試試看

To trust in my love again

再次相信我的愛

I will be there, I will be there

我永遠在,我永遠都在

Love, our love

愛,我倆的愛

Just shouldn't be thrown away

不該被丟棄

I will be there, I will be there

我永遠在,我永遠都在

 

If we'd go again

如果我們再來一次

All the way from the start

全部從頭開始

I would try to change

我會試著改變

The things that killed our love

那些扼殺我倆愛情的事物

Pride has built a wall so strong

尊嚴築成了一道堅固的牆

That I can't get through

我無法穿越

Is there really no chance

難道真的沒有機會

To start once again

可以重新開始

 

If we'd go again

如果我們再來一次

All the way from the start

全部從頭開始

I would try to change

我會試著改變

The things that killed our love

那些扼殺我倆愛情的事物

Yes, I've hurt your pride

沒錯,我的確傷了你的自尊

And I know what you've been through

我也明白你所經歷過的

You should give me a chance

你應該給我一次機會

This can't be the end

這不該是結束

I'm still loving you

我依然愛著你

I'm still loving you

我依然愛著你

I'm still loving you, I need your love

我依然愛著你,我需要你的愛

I'm still loving you

我依然愛著你


arrow
arrow
    全站熱搜

    新手六 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()