close

在落英繽紛芳草萋萋的初次邂逅裡,有著甜蜜的情懷。在川流不息如歌如夢的歲月裡,有著真摯的情愛。人生夫復何求?攜手徜徉在真心、誠意、無私、包容交匯而成的愛之海!

Sea of love

The Honeydrippers

愛之海

滴蜜者樂團 

 

Do you remember when we met

你可記得我們相遇的時候 

That's the day I knew you were my pet

那一天起,我知道你會是我的寵兒 

I want to tell you how much I love you

我想告訴你,我有多麼愛你 

 

Come with me, my love

跟我走,我的愛 

To the sea, the sea of love

到那愛之海 

I want to tell you how much I love you

我想告訴你,我有多麼愛你 

 

Come with me, to the sea of love

跟我走,到那愛之海 

Do you remember when we met

你可記得我們相遇的時候 

That's the day I knew you were my pet

那一天起,我知道你會是我的寵兒 

I want to tell you how much I love you

我想告訴你,我有多麼愛你

 

(間奏)

 

Come with me, to the sea of love

跟我走,到那愛之海

Come with me, my love

跟我走,我的愛

To the sea, the sea of love

到那愛之海

I want to tell you how much I love you

我想告訴你,我有多麼愛你

 

arrow
arrow
    文章標籤
    搖滾樂
    全站熱搜

    新手六 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()