千山孤影的悲哀,萬里飄渺的無奈,其實心裡早已明白,感覺不到自己的存在,只因沒有你的愛!

 

I don't want to live without you
Foreigner

不願獨活

外國人樂團

 

I find myself in a strange situation

我發現自己站在一個奇怪的立場

And I don't know how

我不知道如何處置

What seemed to be an infatuation

看來像是痴迷

Is so different now

現在則是如此不同

 

I can't get by if were not together

如果沒在一起,我無法度過

Ooh can't you see

難道你不知道嗎?

Girl, I want you now and forever

女孩,我永遠需要你

Close to me

靠近我

 

I'm longing for the time

我長期的渴望

I'm longing for the day

我日日的期盼

Hoping that you will promise to be mine

希望你會答應我成為伴侶

And never go away

並永遠不會離去

 

I don't want to live without you

沒有你,我不願獨活

I don't want to live without you

沒有你,我不願獨活

I could never live without you

我沒有你無法活下去

Live without your love

沒有你的愛的生活

 

I ask myself but there's no explanation

我問自己,但無法解釋

For the way I feel

我這樣的感覺

I know I've reached the right destination

我知道已經正確到達目的地

And I know it's real

而且是真實的

 

I'm longing for the time

我長期的渴望

I'm longing for the day

我日日的期盼

When I'll be giving you this heart of mine

我將給你我的真心

Believe me when I say

相信我所說的

 

I don't want to live without you

沒有你,我不願獨活

I don't want to live without you

沒有你,我不願獨活

I could never live without you

我沒有你無法活下去

Live without your love

沒有你的愛的生活

 

Now I don't want to live without you

現在沒有你,我不願獨活

I don't want to live without you

沒有你,我不願獨活

I could never live without you

我沒有你無法活下去

Live without your love

沒有你的愛的生活

 

Now I don't want to live without you

現在沒有你,我不願獨活

I don't want to live without you

沒有你,我不願獨活

I could never be without you

沒有你,我無法存在

Be without your love

存在於沒有你的愛

 

I don't want to live without you

沒有你,我不願獨活

Live without your love

沒有你的愛的生活

Live without your love

沒有你的愛的生活

You see I'm lost without your love

你知道我會迷失,因為沒有你的愛

 

Ooh…oh

Without your love

沒有你的愛

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 新手六 的頭像
    新手六

    新手六日誌

    新手六 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()