close

紛擾不安的情緒,你能安撫。無法掌握的人生起浮,你能解脫那種徬徨無助。生命交錯的激情,終究會結束。只有細水長流真摯的情感,才能擺脫那長久的孤獨!


richard marx now and forever

mánuel ro | MySpace 影片

Now and forever
Richard Marx
現在與永遠
理察瑪爾克斯


Whenever I'm weary from the battles that rage in my head
當我內心交戰而感到疲累不堪
You make sense of madness
妳能理解我的狂亂
When my sanity hangs by a thread
當我即將失去理智的時候
I lose my way but still you seem to understand
我失去了方向,但妳總是能了 解
Now and forever I will be your man
現在和永遠,我都會是妳的男人

Sometimes I just hold you too caught up in me to see
有時我因抱妳太緊而無法明白
I'm holding a fortune that heaven has given to me
我正擁抱著上天給予的恩賜
I'll try to show you each and every way I can
我會試著用每一種方法告訴妳
Now and forever I will be your man
現在和永遠,我都是妳的男人

Now I can rest my worries and always be sure
如今我能夠放下煩憂,並且永 遠相信
That I won't be alone anymore
我將不再孤獨
If I'd only known you were there all the time, all this time
只要我知道妳永遠都在身旁

Until the day the ocean doesn't touch the sand
直到海洋不再沖刷沙灘的那一 天
Now and forever I will be your man
現在和永遠,我都是妳的男人
Now and forever I will be your man
現在和永遠,我都是妳的男人

arrow
arrow
    全站熱搜

    新手六 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()