close

聰明的你說:「傻的人不會是我!」當愛已成往事,一切都已遠走,你最後才會發覺,自己竟也曾這麼...傻過!

Nobody's fool
Cinderella

沒人是傻子

灰姑娘樂團 

 

I count the falling tears

我數著滴下的淚水 

That fall before my eyes

在我眼前滴下的淚水 

Seems like a thousand years

似乎有一千年了

Since we broke the ties

從我倆分手開始

I call you on the phone

我打電話給你

But I never get a rise

但從來沒有人拿起電話

So sit there all alone

只好枯坐在此

It's time you realize

該是你明白的時候了

 

****************************

I'm not your fool

我不是你的傻子

Nobody's fool

沒人是傻子

Nobody's fool

沒人是傻子

I'm no fool

我不是傻子

Nobody's fool

沒人是傻子

Nobody's fool

沒人是傻子

Never again, no, no

不會再有了,不會,不會

****************************

 

You take your road

你走你的陽關道

I'll take mine

我過我的獨木橋

The paths have both been beat

兩條路不再有交集

Searching for a change of pace

尋找一個步履的轉變

Life needs to be sweetened

生命需要多一些甜美

I sang my heart out just to make a dime

過去我唱出內心,只為賺取分文

With that dime I bought you love

用這些來買你的愛

But now I've changed my mind

但是我已改變心意

 

Repeat************************ ****

To****************************

 

I'm no fool

我不是傻子

Nobody's fool

沒人是傻子

Nobody's fool

沒人是傻子

I count the falling tears

我數著滴下的淚水

That fall before my eyes

在我眼前滴下的淚水

Seems like a thousand years

似乎有一千年了

Since we broke the ties

從我倆分手開始

 

(間奏)

 

Repeat************************ ****

To****************************

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    新手六 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()