close

床鋪上的白紗,有深刻的印記。沒有你的夜裡,令人難以將息!朦朧身影,是窗外枝頭在搖曳。清晰往事,是捉摸不定的情迷。無論如何只想說一聲:「我愛你!」

Nights in white satin
The Moody Blues

白紗之夜 

憂鬱藍調樂團

 

****************************** ***********

Nights in white satin never reaching the end

白紗之夜永遠不會結束

Letters I've written never meaning to send

寫好的信從來不曾寄出

Beauty I'd always missed with these eyes before

我一直懷念的美女眼神依舊

Just what the truth is I can't say any more

事實是我再也不能說些什麼

Cause I love you

因為我愛你

Yes I love you

沒錯,我愛你

Oh how I love you

我是多麼的愛你

****************************** ***********

 

Gazing at people some hand in hand

看著有些人手牽著手

Just what I'm going through they can't understand

他們無法了解我經歷過的事

Some try to tell me thoughts they cannot defend

有人試著告訴我,他們無法抗拒

Just what you want to be you'll be in the end

你終究會成為你想要的

And I love you

我愛你

Yes I love you

沒錯,我愛你

Oh how I love you

我是多麼的愛你

Oh how I love you

我是多麼的愛你

 

Repeat************************ *****************

To**************************** *************

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    新手六 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()