close

是時候了!不管是熱情的擁抱,或者冷眼以對,甚至轉身而去。不管會是情人或朋友,甚至形同陌路。澎湃的情感已湧上心頭,再也無法壓抑!

 

 

Can't fight this feeling
REO Speedwagon

無法克制這份情感

REO快馬車樂團

 

I can't fight this feeling any longer

我再也無法克制這份情感

And yet I'm still afraid to let it flow

但還是害怕流露出來

What started out as friendship has grown stronger

當友誼日益堅定,這感情因而開始

I only wish I had the strength to let it show

但願我有能力向你表白

 

I tell myself that I can't hold out forever

我告訴自己無法永遠堅持下去

I said there is no reason for my fear

但我的恐懼是沒有道理的

Cause I feel so secure when we're together

因為我倆在一起時,我覺得十分安心

You give my life direction

你給了我人生的方向

You make everything so clear

你使一切清澈無比

 

************************************

And even as I wander

即使我在外流浪

I'm keeping you in sight

我仍設法看見你

You're a candle in the wind

你是風中的燭火

On a cold, dark winter's night

在那冰冷黑暗的冬夜裡

And I'm getting closer than I ever thought I might

我比我預期的更靠近你

 

And I can't fight this feeling anymore

我再也無法克制這份情感

I've forgotten what I started fighting for

我已忘記自己是在抗拒什麼

It's time to bring this ship into the shore

該是讓船靠岸的時候了

And throw away the oars, forever

把槳拋開,永永遠遠

 

Cause I can't fight this feeling anymore

因為我再也無法克制這份情感

I've forgotten what I started fighting for

我已忘記自己是在抗拒什麼

And if I have to crawl upon the floor

如果我得匍匐在地上

Come crushing through your door

穿過你的大門

Baby, I can't fight this feeling anymore

寶貝,我再也無法克制這份情感

************************************

 

My life has been such a whirlwind since I saw you

自從遇見你,我的人生像一陣旋風

I've been running round in circles in my mind

心裡一直團團轉

And it always seems that I'm following you, girl

像是我永遠跟隨著你

Cause you take me to the places

因為你帶我去到

That I'd known I'd never find

我永遠無法發現的地方

 

Repeat************************************

To************************************

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    新手六 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()