close

陰影編織成迷惘,靈魂深鎖於黯然,回憶如煙飄渺,纏繞在每個寂寞的夜晚。
然而真愛讓人堅強,真愛讓人勇敢,相互扶持的人生,讓人信心滿滿!

 

And I love you so

Don McLean

我是如此愛你

唐麥克林 

 

And I love you so

我是如此愛你 

The people ask me how

有人問我

How I live till now

我是怎麼活到現在的

I tell them I don't know

我說,我也不曉得

I guess they understand

我想他們應該明瞭

How lonely life has been

人生是多麼寂寞

But life began again

但人生又重新開始

The day you took my hand

從你牽著我的手那一天起

 

*********************************

And yes I know how lonely life can be

沒錯,我明白人生如此孤寂

The shadows follow me

陰影緊跟著我

And the night won't set me free

連黑夜也不放過我

But I don't let the evening get me down

但我不會因為暮色而意志消沉

Now that you're around me

因為,此刻你在我身旁

*********************************

 

And you love me too

你也愛戀著我

Your thoughts are just for me

你的思緒裡全都是我

You set my spirit free

你釋放了我的靈魂

I'm happy that you do

我很高興你所做的一切

The book of life is brief

生命之書是簡短的

And once a page is read

書頁一旦被翻閱

All but love is dead

除了愛,一切都不復存在

That is my belief

那是我所深信的

 

Repeat*********************************

To*********************************

 

And I love you so

我是如此愛你

The people ask me how

有人問我

How I live till now

我是怎麼活到現在的

I tell them I don't know

我說,我也不曉得

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    新手六 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()