close

想飛

故園裡徘徊
舊夢中甦醒

悲歡的不捨
離合的莫名

情誼彼此間傳導
熱血胸懷裡燃燒

進入這時代的浪潮

往事在腦海奔跑
回憶在心中環繞

曾經是那麼地至要


久蟄的性靈
想飛的心情

體會這輕盈
俯瞰這地形

景物眼底下渺小
身影疾風裡呼嘯

遠離這城市的喧囂

日月在追逐嬉鬧
星辰在眨眼微笑

世界是如此地美妙


Leo. 2009.6.12.


Proud of you
以你為榮
Fiona Fung

馮曦妤(原名馮翠樺)

 

Love in your eyes

在你眼中充滿的愛

Sitting silent by my side

靜靜地坐在我身邊

Going on holding hands

永遠緊握著的手

Walking through the nights

一起走過漫漫長夜

 

Hold me up hold me tight

抱緊我 緊緊的抱住我

Lift me up to touch the sky

讓我能觸碰到天際

Teaching me to love with heart

教我如何用心去愛

Helping me open my mind

幫我打開我心門

 

I can fly

我可以飛

I'm proud that I can fly

我很驕傲我可以飛翔

To give the best of mine

給你最好的我

Till the end of the time

直到時間的盡頭

 

Believe me I can fly

相信我,我可以飛翔

I'm proud that I can fly

我很驕傲我可以飛翔

To give the best of mine

給你最好的我

The heaven in the sky

天堂就在天空之中

 

Stars in the sky

天空中的繁星

Wishing once upon a time

從以前就一再的許願

Give me love make me smile

給我愛使我微笑

Till the end of life

直到生命的盡頭

 

Hold me up hold me tight

抱緊我 緊緊的抱住我

Lift me up to touch the sky

讓我能觸碰到天際

Teaching me to love with heart

教我如何用心去愛

Helping me open my mind

幫我打開我心門

 

I can fly

我可以飛

I'm proud that I can fly

我很驕傲我可以飛翔

To give the best of mine

給你最好的我

Till the end of the time

直到時間的盡頭

 

Believe me I can fly

相信我,我可以飛翔

I'm proud that I can fly

我很驕傲我可以飛翔

To give the best of mine

給你最好的我

The heaven in the sky

天堂就在天空之中

 

Can't you believe that you light up my way

你相信 你已照亮我的路嗎

No matter how that ease my path

再也不管我人生的路會如何

I'll never lose my faith

我絕不失去我的信心

 

See me fly

看著我飛

I'm proud to fly up high

我的驕傲讓我飛更高

Show you the best of mine

讓你看到最好的我

Till the end of the time

直到時間的盡頭

 

Believe me I can fly

相信我 我可以飛翔

I'm singing in the sky

我正在天空中唱著

Show you the best of mine

讓你看到最好的我

The heaven in the sky

天堂就在天空之中

 

Nothing can stop me

什麼都不能阻止我

Spread my wings so wide

展翅高飛

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    新手六 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()