在這個無止境的沙場,沒有權利悲傷,必須強還要更強!我們奮戰不懈,狂熱的心充滿著希望!只是敗者為寇,成者為王:輸了!讓淚水好好的去奔放!贏了!就要痛快的高聲歡唱!

We are the champions
Queen
我們是冠軍
皇后樂團


I've paid my dues time after time
一次又一次,我付出所有
I've done my sentence
我已服滿刑期
But committed no crime
但我並沒有犯罪
And bad mistakes I've made a few
我是犯過一些嚴重的錯誤
I've had my share of sand kicked in my face
被人將泥沙踢在臉上
But I've come through
但我都熬過來了

*************************************
We are the champions - my friends
我們是冠軍,我的朋友
And we'll keep on fighting till the end
我們將奮戰到最後
We are the champions
我們是冠軍
We are the champions
我們是冠軍
No time for losers
沒有時間給失敗者
'Cause we are the champions of the world
因為我們是世界冠軍
*************************************

I've taken my bows and my curtain calls
我已出場答禮謝幕
You brought me fame and fortune
你帶給我名與利
And everything that goes with it
和伴隨而來的一切
I thank you all
我衷心感謝你
But it's been no bed of roses
但沒有玫瑰花床
No pleasure cruise
沒有快樂的巡航
I consider it a challenge before the whole human race
我認為那是全人類的一大挑戰
And I ain't gonna lose
而我絕不會輸

Repeat*************************************
To*************************************

Repeat*************************************
To*************************************

圖:網路


arrow
arrow
    全站熱搜

    新手六 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()