close

徜徉在浩瀚的音樂之中,雖然聽過各式各樣的樂器,但最熟悉的聲音還是陪伴最久的吉他聲,不論是激情的主奏電吉他,低吟的獨奏古典吉他,還是和諧的伴奏木吉他

 

 

Inside of my guitar

Bellamy brothers

我的吉他裡

貝勒米兄弟 

 

Now, there's a place I want to show you

現在,我要告訴你一個地方 

And don't you know it's not too far

你可能不知道那並不遠 

And there's a place I want to know you

我要告訴你一個地方

Inside of my guitar

就在我的吉他裡

 

In my guitar there is a garden

在我的吉他裡有一座花園

Where rainbows bloom and shine like stars

那裡彩虹綻放,如星般閃耀

If you say no, I beg your pardon

如果你拒絕,我會請求你的寬恕

Come inside of my guitar

請來到我的吉他裡

 

*****************************************

I'll make you laugh

我會讓你開懷而笑

And make you sing

讓你引吭高唱

And we can play among the stars

我們可以在繁星之間遊戲

And we'll make love and dance beneath the strings

在琴絃下纏綿和跳舞

Inside of my guitar

就在我的吉他裡

*****************************************

 

Now, there's a feeling that I'm after

此刻,我有個感覺

So please don't think my love's bizarre

請別以為我的愛很怪異

But I hear music, girl, and laughter

我真的聽到了音樂和歡笑聲

Inside of my guitar

就在我的吉他裡

 

Repeat*****************************************

To*****************************************

Come inside of my guitar

來到我的吉他裡

 

arrow
arrow
    文章標籤
    英文老歌
    全站熱搜

    新手六 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()