思念著遠方的你,願化作隨風飄揚的蒲公英,飛向那芬芳的心田,生根滋長為黃花,迎向朝陽。

 

Lullaby

Dan Seals

搖籃曲

丹席爾 

 

Sleep , lay me down

睡吧,讓我躺下 

And hold me closely in your arms

將我緊緊的擁在你懷裡 

And I will close my eyes

我才會閉上雙眼

 

Please promise me

請答應我

That when I wake up from my dreams

當我從夢中醒來

You'll be there by my side

你會陪伴在我身旁

 

********************************

Love , if you'll say

吾愛,如果你說

You won't slip away

你不會溜走

Then I can go dreaming of forever more

那麼我會永遠的沉睡夢鄉

 

But I won't rest

但我不肯睡去

Until I know that you will be there

直到我知道

In the morning by my side

清晨時分你仍會守在我身旁

********************************

 

(間奏)

 

Repeat********************************

To********************************

 

arrow
arrow
    文章標籤
    英文老歌
    全站熱搜

    新手六 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()